Filozofiou služby Pravidelná starostlivosť je zabezpečiť čo najdlhšiu funkčnosť (bezporuchovosť) predmetného zariadenia, pomocou pravidelných prehliadok spôsobom zvýhodnených cien pri dodržaní pravidelnosti. O každom zariadení bude vedená „zdravotná karta“, v ktorej sa budú zaznamenávať všetky aplikované úkony.
Pravidelná starostlivosť zahŕňa tieto úkony:
- vyčistenie vnútra šasi od prachu
- údržbu chladiacich komponentov, „prepastovanie“
- diagnostiku kľúčových komponentov (pamäte, HDD, SSD, zdroj)
- údržbu operačneho systému
- kontrolu a vyčistenie nepotrebného softvéru podľa požiadaviek
- inštaláciu aktuálnych verzií ovládačov a všetky nevyhnutné aktualizácie operačného systému (update)
- návrh efektívneho vylepšenia (upgrade)
- zaškolenie, ako udržiavať Váš počítač v kondícii
Pravidelnú starostlivosť zvýhodňujeme takto:
Pravidelná starostlivosť sa vykonáva len v priestoroch firmy (prevádzka Dr. Jánskeho 4, bočný vchod) a preto je potrebné dopraviť zariadenia do týchto priestorov na vlastné náklady. Výjazdová pravidelná starostlivosť je súčasťou zmluvného servisu.