Zmluvná starostlivosť (outsourcing)

Zmluvná starostlivosť


Pre používateľa akejkoľvek techniky je základnou požiadavkou pre jej využívanie spoľahlivosť a pripravenosť (t.j. operatívna funkčnosť). Toto je možné dosiahnuť len pravidelnou údržbou funkčnej techniky (profylaktika), ktorá minimalizuje havarijné stavy, ale aj pripravenosťou a pohotovosťou technika ich v čo najkratšom čase riešiť. Preto je obojstranne výhodné vytvoriť zmluvný záväzok, vytvárajúci podmienky a zodpovednosť pre efektívne riešenie načrtnutých problémov. Pre každého je dôležité mať za partnera stabilnú spoločnosť, disponujúcu kvalitným technickým zázemím, ktorá dokáže vyriešiť každý technický problém v čo najkratšom čase. Veríme, že vás naše výsledky presvedčia o výhodnosti dlhodobej a stabilnej spolupráci.

Hlavné výhody pre vašu techniku:

  • plynulá prevádzka
  • zvýšenie efektívnosti
  • kontinuita rozvoja
  • úspora nákladov

Ďalej získate:

  • zodpovedný a zmluvne zabezpečený prístup k Vašej technike
  • prednostný nárok na využitie našich služieb
  • výhodné zľavy na nákup tovaru (tonery, náhradné diely, technika)
  • bezplatné zápožičky náhradnej techniky počas trvania opráv
  • pravidelné výjazdy servisného technika a hodiny práce v cene služby
  • zľavu 50% na ďalšie servisné služby mimo rámec dohody
  • finančné plánovanie – známa cena zahŕňajúca všetky náklady servisných prác
  • telefonické poradenstvo v cene služby
  • diaľkovú správu počítačovej siete – helpdesk
  • aktualizovaný prehľad o stave vašej IT
  • odporúčania a návrhy na zefektívnenie
  • zálohovanie a zabezpečenie firemných údajov
  • ochrana záujmov spoločnosti – zastupovanie v IT oblasti pred tretími stranami
  • garancie kvality a zmluvne dohodnutých parametrov. Pri nedodržaní vzniká možnosť penalizácie, resp. vyrovnania, ktoré sa voči zamestnancovi nedá nárokovať
  • externá správa a dohľad vedie používateľov IT k vyššej disciplíne pri práci s PC

Doplnkové služby

  • vlastný Cloud
  • správa vašej webovej stránky či internetového obchodu
  • dohľad nad bezpečnosťou vašej firmy z hľadiska uloženia dát aj z hľadiska úniku/poškodenia údajov firmy

Náplňou zmluvy je

  • komplexná starostlivosť o prevádzku výpočtovej techniky
  • administrácia a správa OS, LAN a iných subsystémov
  • pravidelné profylaktické prehliadky – detekcie a odstraňovanie závad
  • aktualizácie SW, bezpečnostné záplaty, SW údržba
  • výber, obstaranie a inštalácia HW a SW komponentov
  • riešenie hardvérových a softvérových problémov
  • záloha a archivácia dát
  • komplexná antivírová ochrana
  • návrh štruktúry IT a optimalizácia výkonu
  • poradenstvo a školenia pre používateľov
  • voliteľná reakčná doba od nahlásenia servisného prípadu
  • vedenie evidencie a pravidelné reporty stavu techniky, údržby a opráv

Zmluvná starostlivosť

Kontaktujte nás a dohodnite si termín osobného stretnutia.