Pre používateľa akejkoľvek techniky je základnou požiadavkou pre jej využívanie spoľahlivosť a pripravenosť (t.j. operatívna funkčnosť). Toto je možné dosiahnuť len pravidelnou údržbou funkčnej techniky (profylaktika), ktorá minimalizuje havarijné stavy, ale aj pripravenosťou a pohotovosťou technika ich v čo najkratšom čase riešiť. Preto je obojstranne výhodné vytvoriť zmluvný záväzok, vytvárajúci podmienky a zodpovednosť pre efektívne riešenie načrtnutých problémov. Pre každého je dôležité mať za partnera stabilnú spoločnosť, disponujúcu kvalitným technickým zázemím, ktorá dokáže vyriešiť každý technický problém v čo najkratšom čase. Veríme, že vás naše výsledky presvedčia o výhodnosti dlhodobej a stabilnej spolupráci.
Hlavné výhody pre vašu techniku:
- plynulá prevádzka
- zvýšenie efektívnosti
- kontinuita rozvoja
- úspora nákladov
Ďalej získate:
- zodpovedný a zmluvne zabezpečený prístup k Vašej technike
- prednostný nárok na využitie našich služieb
- výhodné zľavy na nákup tovaru (tonery, náhradné diely, technika)
- bezplatné zápožičky náhradnej techniky počas trvania opráv
- pravidelné výjazdy servisného technika a hodiny práce v cene služby
- zľavu 50% na ďalšie servisné služby mimo rámec dohody
- finančné plánovanie – známa cena zahŕňajúca všetky náklady servisných prác
- telefonické poradenstvo v cene služby
- diaľkovú správu počítačovej siete – helpdesk
- aktualizovaný prehľad o stave vašej IT
- odporúčania a návrhy na zefektívnenie
- zálohovanie a zabezpečenie firemných údajov
- ochrana záujmov spoločnosti – zastupovanie v IT oblasti pred tretími stranami
- garancie kvality a zmluvne dohodnutých parametrov. Pri nedodržaní vzniká možnosť penalizácie, resp. vyrovnania, ktoré sa voči zamestnancovi nedá nárokovať
- externá správa a dohľad vedie používateľov IT k vyššej disciplíne pri práci s PC
Doplnkové služby
- vlastný Cloud
- správa vašej webovej stránky či internetového obchodu
- dohľad nad bezpečnosťou vašej firmy z hľadiska uloženia dát aj z hľadiska úniku/poškodenia údajov firmy
Náplňou zmluvy je
- komplexná starostlivosť o prevádzku výpočtovej techniky
- administrácia a správa OS, LAN a iných subsystémov
- pravidelné profylaktické prehliadky – detekcie a odstraňovanie závad
- aktualizácie SW, bezpečnostné záplaty, SW údržba
- výber, obstaranie a inštalácia HW a SW komponentov
- riešenie hardvérových a softvérových problémov
- záloha a archivácia dát
- komplexná antivírová ochrana
- návrh štruktúry IT a optimalizácia výkonu
- poradenstvo a školenia pre používateľov
- voliteľná reakčná doba od nahlásenia servisného prípadu
- vedenie evidencie a pravidelné reporty stavu techniky, údržby a opráv
Kontaktujte nás a dohodnite si termín osobného stretnutia.